reklama

S ľuďmi to vôbec nie je také zlé, ako sa zdá

Kvôli môjmu vozíku sa mi často prihovárajú úplne cudzí ľudia. Niektorí sa prihovoria pohľadom, iní úsmevom, niektorí prehodia aj pár slov, či viet. Práve toto je jedna z vecí, za ktoré som tomu štvorkolesovému pomocníkovi vďačná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ľudia totiž vedia byť veľmi prívetiví a aj takéto milé malé rozhovory vedia človeku čosi dať. Minimálne pozdvihnú náladu a rozveselia deň.

Zvedavé mužské osadenstvo sa väčšinou zaujíma o technické parametre vozíka – čo vydrží taká baterka, aký má vozík dojazd, ovládanie. Pýtajú sa ma to bežne v autobuse, či len tak na ulici, alebo v čakárni u lekára. Nežnejšie pohlavie zas nevychádza z údivu – ako je možné, že aj vozičkárky s postihnutím rúk dokážu byť nalíčené?

Každý si to svoje rieši. Ale vždy je to veľmi milé a ja sa rada porozprávam s kýmkoľvek či o vozíku, alebo fintách pri nahadzovaní frizúry. Nezostáva to však len pri rozhovoroch. Ľudia sú veľmi všímaví a ochotní pomôcť. Podržať dvere, podať konzervu z vyššej police v obchode, alebo pomôcť prejsť cez obrubník. Pri čomkoľvek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dôležité je, nehanbiť sa pomôcť a nehanbiť sa o pomoc poprosiť. A ak sa vám aj zdá, že ten niekto nie je práve najpríjemnejší, usmejte sa naňho, povedzte mu niečo milé a uvidíte, čo to spraví. To je moja taktika a v drvivej väčšine prípadov to vychádza. S ľuďmi to totiž vôbec nie je také zlé, ako sa môže na prvý pohľad zdať.

Natália Turčinová

Natália Turčinová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Pre každého som iná Natália, no pre mnohých som "tá na vozíčku" Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu