reklama

"Z denníka dystrofika " - jeden obyčajný deň vozičkára

Dnes ráno som si ležiac v posteli čakajúc na svojho osobného asistenta uvedomil, že môj život je úplne neobyčajný. Neobyčajne zvláštny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veď to, že ležím nehybne v posteli, bez akejkoľvek možnosti vstať bez pomoci druhého človeka, je nanajvýš zvláštne. Niekedy až deprimujúce. Aké by to bolo, keby som bol zdravý? Keby som sa mohol sám od seba zdvihnúť, postaviť sa na nohy a ísť kam chcem? Určite je to skvelý pocit. Neviem, aké to je stáť na vlastných nohách. Ale predstavujem si obrovskú slobodu.

Klopanie na dvere a hlas asistenta ma vytrhol z mojich ranných depresívnych úvah. Bežná ranná rutina – vstávanie z postele, hygiena, obliekanie, raňajky – je za nami. Vonku leje ako z krhly a ja mám ísť do mesta „busom“? Pršiplášť si nedám ani za svet! Veď v ňom vyzerám ako blbec! To radšej zmoknem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zmokol som do nitky! Super, teraz budem schnúť až do večera. Pozitívne je ale to, že šoféri boli aj napriek otrasnému počasiu vysmiati a vylepšilo mi to náladu. Po príchode domov hneď zapínam svoj počítač a oficiálne zahajujem začiatok pracovnej doby v mojom domácom „homeoffice“. Ani som sa nenazdal , ako som sa ocitol na facebooku. No a čo, práca počká! Veď ako sa hovorí: „čo môžeš urobiť dnes, odlož na zajtra a máš deň voľna.“ Konieckoncov, komu by sa chcelo pracovať v tomto počasí?

Večer sa cítim akýsi unavený. Trochu pokašliavam. Asistent mi uvaril horúci zázvorový čaj. Čítal som na nete článok, že zázvor je super na prechladnutie. Nabudúce sa asi lepšie oblečiem. A možno si dám aj ten otrasný pršiplášť.

Natália Turčinová

Natália Turčinová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Pre každého som iná Natália, no pre mnohých som "tá na vozíčku" Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu